Galatasaray, 3 futbolcunun Covid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Galatasaray'dan yapılan açıklama şöyle:
Galatasaray Futbol takımı oyuncuları, teknik heyetimiz, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlarımız için 26 Nisan Pazartesi günü yapılan Covid-19 PCR testleri sonuçlanmış ve üç oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır.
Oyuncularımızın tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2021.04.27 10:03