Galatasaray-Fenerbahçe maçının ardından sonra sahada yaşanan olaylar sebebiyle sarı-kırmızılı kulübün Ali Koç hakkında suç duyurusunda bulunduğu belirtildi.
Galatasaray Kulübü Genel Sekreteri Eray Yazgan, derbi sonrası yaşananlar ile ilgili suç duyurusunda bulunacaklarını duyurdu.
Kulübün temsilcisinin gün içerisinde savcılığa gittiği de gelen haberler arasında.
Kaynak: ENSONHABER
Spor, 2024.05.20 09:39