Galatasaray, Alanyaspor yenilgisiyle ile birlikte 5 maç sonra mağlup oldu.
Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçında Galatasaray sahasında Aytemiz Alanyaspor ile karşılaştı.
Mücadeleden 3-2 mağlup ayrılan sarı-kırmızılılar kupaya bu turda veda etti. Aslan bu müsabaka ile birlikte 5 maç sonra mağlup oldu.
Cimbom geride kalan 5 lig maçından da galip ayrılmıştı. Bu süreçte Denizlispor, Yeni Malatyaspor, Gaziantep FK, Başakşehir ve Fenerbahçe'yi mağlup etmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2021.02.10 23:04