Galatasaray bu sezon ligin ikinci yarısında gol yemeden ikinci maçını tamamladı.
Daha önce Torku Konya deplasmanından sessiz dönen Sarı- Kırmızılılar, bu kez de Fenerbahçe'ye karşı kalesini gole kapattı. Buna karşın Galatasaray'ın savunmadaki kötü performansı, taraftarı isyan edecek duruma getirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.14 09:11