Galatasaray'da sona eren olağan yönetim kurulu toplantısı sona ererken, kulüp CEO'su Lütfi Arıboğan, Arıboğan, devre arası transfer planlarının Mancini'nin raporuna bağlı olduğunu söylerken, takımın başına bir 'Futbol direktörü' getirmek için çalışmaların sürdüğünü belirtti.
İşte Arıboğan'ın açıklamaları
'FUTBOL DİREKTÖRÜ GÖREVLENDİRMEK İSTİYORUZ'
"Futbol direktörlüğü bana bağlı, en başından beri böyleydi zaten. Şu anda teknik direktör değişikliği nedeniyle bir eçiş dönemi yaşıyoruz. Bneim futbol şubesiyle ilgilenmem zaten anormal bir durum değil. Oraya bir futbol direktörü atanana kadar ben Florya'ya yakın şekilde çalışacağım. Florya'da zaten bir yapılanma var ancak futbol kökenli bir futbol direktörünü takımın başına getirmek istiyoruz"
'GEÇİŞ SÜRECİ YAŞIYORUZ'
"Yönetim Kurulu toplantımız bitti. G.Saray stratejilerinde planlı ilerleyen bir organizasyon. Roberto Mancini süratle takıma adapte oluyor. Bu geçiş dönemini en iyi şekilde atlatmaya çalışıyoruz"
'TRANSFER MANCINI'YE BAĞLI'
"Ara transfer dönemine kadar oynayacağımız maçlar var. Teknik direktörümüzün, kararına ve raporuna göre bir transfer gelişmesi yaşanabilir. Ancak henüz bu yönde bir gelişme yok. Eğer devre arasında Mancini'nin transfer talebi olursa değerlendiririz"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.12 20:06