Galatasaray, Fatih Terim'e verilen ceza ile ilgili açıklama yaptı.
Galatasaray Kulübü, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun (PFDK) teknik direktör Fatih Terim'e verdiği 9 maç ceza konusunda en kısa zamanda Tahkim Kurulu'na başvurulacağını belirterek, PFDK'nın tek taraflı davrandığını savundu.
Sarı kırmızılı kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklama şöyle:
"Teknik direktörümüz Fatih Terim ile ilgili olarak TFF Disiplin Kurulu tarafından açıklanan cezada, Disiplin Kurulu'nun bir kez daha tek taraflı davrandığı görülmüş ve hocamıza yapılan ağır tahrikler göz önüne alınmadan cezalandırma en basit ve ağır şekilde uygulanmıştır. Tahkim Kurulu'na gerekli başvurular gerekçe ile beraber en kısa zamanda yapılacaktır."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.12 22:57