Galatasaray, derbi maçın tekrar oynanması için federasyona başvuruda bulundu.
Galatasaray basketbol şubesi, kadın takımının Fenerbahçe'ye 55-52 kaybettiği final serisi 2. maçının ardından federasyona maçın tekrarı için başvuruda bulundu. Işıl Alben'in 3 sayılık basketine 2 sayı verilmesinden dolayı kural hatası yapıldığı gerekçesiyle itiraz eden şube yönetimi maçın tekrarlanmasını istedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.27 10:18