Beko Basketbol Ligi'nde şampiyonluk hedefleyen G.Saray MP'da sakatlık şoku yaşanıyor.
G.Saray MP'da şok gelişme... Üst üste oynadığı 15 maçı da kazanarak başarılı bir grafik çizen sarı-kırmızılılarda Boniface Ndog şoku yaşanıyor.
Yıldız basketbolcu, dün oynanan Banvit maçına sakat çıktı. Ndog'un sol el yüzük parmağında kırık tespit edildiği ve 10 gün basketboldan uzak kalacağı belirtlidi. Banvit maçını kırık parmakla tamamlayan Ndog, Hacettepe Üniversitesi ve Türk Telekom maçlarında forma giyemeyecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.26 14:53