Galatasaray Basın Sözcüsü Şükrü Ergün'ün 25 Ağustos'ta Fenerbahçe ile oynayacaklarıSüper Kupa finaline ilişkin açıklamalarına yanıt geldi.
Sarı-Lacivertli kulübün asbaşkanı Tahir Perek, Ergün'ün "Maçı rahat kazanırız" şeklindeki ifadelerini abartılı bulduğunu söyledi.
3 büyükler arasında oynanacak derbiler için rahat maç şeklindeki bir kavram kullanılmasının doğru olmadığını ifade eden Perek "Ben, genel olarak bu tarz açıklamaları yanlış buluyorum. Takımınız favori olsa bile abartılı bir ifade" diye konuştu.
"Derbiler her zaman zor geçer"
Karşılaşmanın sonucuna dair olarak kendi şahsi kanaatini de paylaşan Perek "Ben onlar gibi 'rahat olacak' demiyorum. Sadece kazanacağımızı umut ediyorum. Çünkü Türkiye'deki derbi karşılaşmaları her zaman zorlu geçmiştir" yorumunda bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.08.19 11:29