UEFA Şampiyonlar Ligi D grubu 2. maçında deplasmanda Arsenal ile karşılaşan Galatasaray'a UEFA'dan ceza geldi.
Şampiyonlar Ligi'nde Arsenal ile oynanan maçta sarı-kırmızılı takımın taraftarları karşılaşmanın 34. dakikasında sahaya meşale atmışlardı. Bunun üzerine başlatılan soruşturma sonuçlandı. UEFA'dan açıklanan karara göre, Galatasaray Kulübü 50 bin avro para cezasına çarptırıldı. Sarı-kırmızılı kulübün 30 gün içinde Arsenal Kulübü ile iletişime geçerek ödemeyi gerçekleştirmesi gerekiyor.
Öte yandan, gerekli önlemleri almamakla suçlanan ev sahibi ekip Arsenal'e ise ceza verilmedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.21 12:15