Gençlerbirliği Kulübü 2.başkanı Tarık Artukmaç,Hurşut Meriç'in transferi hakkında konuştu.
Hüseyin ALTINIRMAK/BURSADABUGUN-ÖZEL HABER
Yeni Sezon öncesi transfer çalışmaların da Boluspor'dan Ferhat ve Bugsaşspor'dan kaleci Bekir haricinde somut adım atamayan Bursapor'da,çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.Özellikle Orta sahaya ve sağ kanata takviye yapmayı düşünen teknik heyetin belirlediği isimler çerçevesinde çalışmalarını sürdüren yeşil-beyazlı camiada gündemde olan isimlerden biri de Hurşut Meriç.
Hurşut Meriç ile ilgili son gelişmeleri bursadabugun spor editörü Hüseyin Altınırmak'a aktaran Gençlerbirliği kulübü 2.Başkanı Tarık Artukmaç,Hurşut Meriç'in sözleşmesinin devam ettiğini ve performansından çok memnun olduklarını dile getirdi.Bursaspor kulübünün 1 ay kadar önce Hurşut ile ilgili transfer düşüncelerinin olduğunu ve detaylarının tartışılmadan konunun kapandığını dile getiren Artukmaç, ilerleyen süreçte yeşil-beyazlı camiadan Hurşut ile ilgili bir teklif almadıklarını söyledi.Teknik Direktör Fuat Çapa tarafından Hurşut'un takımdan ayrılmaması gerektiği yönünde rapor aldıklarını belirten Artukmaç, yönetim kurulu olarak Hurşut'u satmayı düşünmediklerini ifade etti.Hurşut'a yönetim kurulu olarak belirledikleri bir bonservis bedeli olmamasına rağmen futbol dünyasının süprizler ile dolu olduğunu ve değerini bulduktan sonra satılamayacak bir futbolcunun olmadığının altını çizen Tarık Artukmaç,resmi teklif gelmesi halinde yönetim kurulunda konuyu değerlendirebileceklerini söyleyerek sözlerini tamamladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.23 17:46