Yeni sezon hazırlıkları kapsamında, eski Galatasaraylı Gheorghe Hagi'nin başkanı olduğu Romanya ekibi FC Viitorul Constanta ile karşı karşıya gelen Gençlerbirliği, sahadan 2-0'lık yenilgi ile ayrıldı.
Spor Toto Süper Lig takımlarından Gençlerbirliği, Romanya Süper Lig takımlarından FC Viitorul Constanta ile oynadığı hazırlık maçında 2-0 yenildi.
Bolu'nun Karacasu Beldesinde Termal Otelde yeni sezona hazırlanan Gençlerbiliği, kampın son gününde Romanya Süper Lig takımlarından FC Viitorul Constantal ile hazırlık maçı yaptı. Maçı Gençlerbirliği Kulüp Başkanı İlhan Cavcav, FC Viitorul Constanta Külüp Başkanı Gheorghe Hagi ve çok sayıda Gençlerbirliği taraftarı izledi.
Gençlerbirliği'nin genç oyuncularının oynadığı maça hızlı başlayan FC Viitorul Constanta takımı 20 dakikada Larie Lonut attığı golle takımını 1-0 öne geçirdi. İlk yarıyı 1-0 önde kapatan FC Viitorul Constanta takımı ikinci yarıda da hucum ağırlıklı oynamayı sürdürdü. Gençlerbirliği kalesinde gol arayışlarını sürdüren FC Viitorul Constanta, 60 dakikada Dica Nikolae'nin penaltıdan attığı golle 2-0 öne geçti. Gençlerbirliği'nin gol arayışlarına rağmen maçı FC Viitorul Constanta takımı 2-0 kazandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.10 22:21