Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, 1-1 biten Ç.Rizespor maçından sonra sahaya girip maçın hakemi Halil Umut Meler'e saldırarak yumruk attı. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Ankaragücü Başkanı Faruk Koca'nın hastane tedavisinin ardından gözaltına alınacağını açıkladı.
Ankaragücü ile Çaykur Rizespor arasında oynanan karşılaşmanın son düdüğünün ardından maçın hakemi Halil Umut Meler'e yumruklu saldırı gerçekleşti.
Ankaragücü-Rizespor maçının ardından sahaya giren Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, hakem Halil Umut Meler'e yumruk attı.
Hakem Meler, yere düştüğünde birinin gelip tekme attığı görülüyor.
Aspor'dan edinilen bilgiye göre; hakemler, bu hafta lig müsabakalarına çıkmama kararı aldı.
HAKEM MELER HASTANEDE TEDAVİ ALTINA ALINDI
Saldırıya uğrayan Hakem Halil Umut Meler'in maçtan sonra Ankara Acıbadem Hastanesi'ne götürüldüğü ve tedavi altına alındığı ifade edildi.
BAŞKAN KOCA POLİS GÖZETİMİNDE
Öte yandan Ankaragücü Başkanı Faruk Koca'nın da, polis gözetiminde Ankara'da bir hastanede bulunduğu bildirildi.
3 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI
Bu arada Ankara Emniyeti'nden edinilen bilgiye göre; Halil Umut Meler'e saldıran ve tekme atan 3 kişinin gözaltına alındığı bildirildi.
HASTANE BAŞHEKİMİ AÇIKLADI!
Prof. Doktor Mehmet Yöröbulut, "Halil Umut Meler hocamızın hayati tehlikesi yok. Sol göz çevresinde kanaması var. Küçük çatlak var. Kafa travması nedeniyle hocamızı sabaha kadar takip edeceğiz. Sabah gerekli kontrolleri yaptıktan sonra muhtemelen göndereceğiz"
BAŞKAN KOCA 24 SAAT HASTANEDE KALACAK
Ankara'da bir hastanede gözlem altında tutulan Ankaragücü Başkanı FAruk Koca ile ilgili sağlık durumuyla ilgili hastaneden bilgi paylaşıldı. Prof. Dr. Erdoğan İlkay'ın açıklaması şöyle:
"Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, kesin olarak 24 saat hastane kalacak. Hayati riski vardır, bu yüzden hastanede tutuluyor. Bir kalp krizi durumu olursa diye tutuluyor. Bu yüzden 24 saat önemli ve müşahade altında."
BELÖZOĞLU: ÇOK ÜZGÜNÜM!
Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, maçtan sonra yayıncı kuruluşa yaptığı kısa açıklamada, "Çok üzgünüm. Başka bir şey söylemek istemiyorum" diyerek röportajdan ayrıldı.
TFF ACİL TOPLANMA KARARI ALDI
Bu arada büyük infial yaratan bu olay üzerine Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), olağanüstü toplanma kararı aldı.
Yaşananlar sonrası Beyaz TV'ye konuşan Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, "Beynim attı, gözüm karardı! Ne yaptığımı hatırlamıyorum!" açıklamasını yaptı.
BAKAN BAK: ŞİDDETLE KINIYORUM
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak sosyal medya hesabı üzeirnden yaptığı paylaşımında, "MKE Ankaragücü-Çaykur Rizespor karşılaşmasının sonunda maçın hakemi Halil Umut Meler'e yönelik gerçekleştirilen saldırıyı şiddetle kınıyorum. Sporun ruhuna ve Türk futboluna asla yakışmayan bu görüntüleri sahalarımızda görmek istemiyoruz" dedi.
MKE Ankaragücü-Çaykur Rizespor karşılaşmasının sonunda maçın hakemi Halil Umut Meler'e yönelik gerçekleştirilen saldırıyı şiddetle kınıyorum.
Sporun ruhuna ve Türk futboluna asla yakışmayan bu görüntüleri sahalarımızda görmek istemiyoruz.
BÜYÜKEKŞİ: TÜRK FUTBOLUNA ATILAN UTANÇ YUMRUĞU
TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi Aspor'a bağlanarak, Ankara'da hakem Meler'e yapılan saldırıyla ilgili olarak, "Bu gece Türk futboluna utanç dolu bir yumruk atıldı. Bu olaya karışan herkes bunun bedelini ödeyecek. Yönetim olarak birazdan Levent Tesisleri'nde toplanacağız. Hakem camiamıza büyük geçmiş olsun" ifadesini kullandı.
Bakan Tunç'tan Halil Umut Meler'e yönelik saldırı hakkında açıklama!
Süper Lig kulüplerinden hakeme saldırıya kınama!
Ankaragücü Başkanı Faruk Koca'dan ilk açıklama: Hatırlamıyorum
Ankaragücü Kulübü özür mesajı yayınladı!
AK Parti'den Faruk Koca hamlesi!
Ankaragücü Başkan Yardımcısı Yusuf Tanık'ın paylaşımı sosyal medyada dikkat çekti.
Fenerbahçeli milli futbolcu Umut Nayir, hakeme yapılan yumruklu ve tekmeli saldırıyı kınadı ve "Utanıyorum bizi düşürdüğünüz bu halden" diyerek paylaşımda bulundu.
Hakeme ne söylense ne yapılsa kendini haklı gören bir zihniyet her tarafımızı sardı. Futbolun en savunmasız faktörünü el birliğiyle, günden güne baskılarınızla yok ettiniz. Başarısızlıklarınızın yükünü onlara yüklediniz. Yazıklar olsun. Utanıyorum bizi düşürdüğünüz bu halden.
-- M.Umut Nayir (@UmtNayr) December 11, 2023Bakan Ali Yerlikaya da saldırıyı kınadı!
Yerlikaya'nın paylaşımı şöyle;
MKE Ankaragücü-Çaykur Rizespor karşılaşmasının sonunda hakem Halil Umut Meler'e yönelik gerçekleştirilen saldırıyı şiddetle kınıyorum. Barışın ve dostluğun zemini olan yeşil sahalarımızda bu tür olaylar kabul edilemez. Yaşanan bu üzücü olayın takipçisiyiz Türk hakemliğini yurt dışında da başarıyla temsil eden hakemimiz Halil Umut Meler'e geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.
MKE Ankaragücü-Çaykur Rizespor karşılaşmasının sonunda hakem Halil Umut Meler'e yönelik gerçekleştirilen saldırıyı şiddetle kınıyorum.
Barışın ve dostluğun zemini olan yeşil sahalarımızda bu tür olaylar kabul edilemez.
Yaşanan bu üzücü olayın takipçisiyiz❗️
Türk hakemliğini...
Galatasaraylı milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu da saldırıyı kınadı. Süper Lig'de forma giyen birçok futbolcu ve kulüp, olayı kınadı ve FIFA kokartlı hakem Halil Umut Meler'e "geçmiş olsun" mesajı yayınladı.
ÖZGÜR ÖZEL: ÖNLEM ALMAYANLARI TEKRAR GÖREVE DAVET EDİYORUM
Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Özgür Özel, "Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca'nın maç sonrası FIFA kokartlı hakemimiz Halil Umut Meler'e yumruk atmasıyla başlayan şiddet olaylarını kınıyorum. Şiddetin spor sahalarından kazınması için bugüne kadar yeterli önlem almayanları tekrar göreve davet ediyorum" dedi.
MUHARREM İNCE: BU OLAYA KARIŞAN HERKES CEZALANDIRILMALIDIR
Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce, "MKE Ankaragücü-Çaykur Rizespor maçında hakem Halil Umut Meler'e yönelik gerçekleştirilen saldırının hiçbir gerekçesi ve bahanesi olamaz. Bu olaya karışan herkes bir an önce cezalandırılmalıdır. Hakem Halil Umut Meler'e geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum" ifadelerini kullandı.
İŞTE YUMRUK ATMA ANI
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.12.11 22:18