Gelin ve damadın parkta fotoğraf çektirdiği sırada gelin arabasındaki altın takıları çaldıkları iddiasıyla gözaltına alınan 3 şühpeliden 2'si tutuklandı.
Gelin ve damadın parkta fotoğraf çektirdiği sırada gelin arabasındaki altın takıları çaldıkları iddiasıyla gözaltına alınan 3 şühpeliden 2'si tutuklandı.
Geçen hafta evlenen Selman (26) ve Seda Demiryürek (25) çiftinin Adana Merkez Park'ta fotoğraf çektirdikleri sırada gelin arabasından altın takı çalınması olayını gerçekleştirdikleri iddiasıyla yakalanan Mehmet A. (26), Ümit E. (24) ve Uğur K. (25), emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
Mehmet A. ve Uğur K. tutuklanırken, Ümit E. tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
Demiryürek çiftinin gelin arabasının camı kırılarak içinde yaklaşık 10 bin lira değerinde altın takı bulunan çanta çalınmış, gözaltına alınan bir şüpheli savcılıkça serbest bırakılmıştı.
k
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.11.11 16:40