Derbiden yenilgi ile ayrılan Sarı-Kırmızılılarda Galatasaray taraftarları Florya'ya gitti Fatih Terim diye bağırıyor.
Derbide 3-0'lık mağlubiyetin ardından sabrı taşanGalatasaraylı taraftarlar Florya'ya giderek hem protesto da bulundu hem de Fatih Terim'i takımın başına davet etti.
Igor Tudor, Galatasaray'ın başında Beşiktaş, Fenerbahçe, Trabzonspor ve Başakşehir ile oynadığı sekiz lig maçında galibiyet alamamıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.12.02 22:45