Yeni sezonda Şampiyonlar Ligi bileti almak isteyen Fiorentina kadrosunu Josip Ilicic ile güçlendirdi.
Fiorentina Kulübü resmi internet sitesinden yapıtğı açıklama ile Palermo'dan Josip Ilicic'i kadrosuna kattığını duyurdu. 2010 yılında Maribor'dan Palermo'ya transfer olan ve üç yıldır Serie A'da forma giyen Ilicic yaklaşık 100'e yakın maçta forma giydi.
Palermo'nun Serie A'yı 18. sırada bitirmesinin ardından takımdan ayrılmaya karar veren Ilicic yine İtalya'da kalmak isteyince Fiorentina'ya transferi gerçekleşti.
Stevan Jovetic'i Manchester City'e satan ve kadrosuna Mario Gomez'i katan Fiorentina böylece ikinci transferini yapmış oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.24 15:21