Bu sezon 3.ligde mücadele edecek olan Bursaspor Bayan Voleybol Takımı önceki gün Sportopedi Sağlık Kliniğinde sağlık kontrolünden geçti.
Bursaspor resmi internet sitesinden yapılan açıklamaya göre:
Yeni sezon hazırlıklarını ara vermeden sürdüren Bayan Voleybol takımımız önceki gün sağlık kontrolünden geçti.
Sportopedi Sağlık Kliniğinde yapılan detaylı kontrollerin sonucunda teknik ekibimizde ve oyuncularımızda herhangi bir sağlık sorununa rastlanmadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.31 16:24