A Milli Kadın Voleybol Takımı, ABD'de düzenlenen FIVB Milletler Ligi'nin 2. hafta mücadelesinde Sırbistan'ı 3-1 mağlup etti.
VNL'nin ABD'deki ikinci haftasının ilk mücadelesinde Almanya'yı 3-1'le geçen milli takım, Sırbistan'ı da aynı skorla geçerek 6. maçında 4. galibiyetini elde etti.
Ay-yıldızlı ekibin ikinci haftadaki karşılaşmalarının programı şu şekilde:
1 Haziran Cumartesi:
21.00 Güney Kore-Türkiye
2 Haziran Pazar:
23.00 ABD-Türkiye
Kaynak: AA
Spor, 2024.05.31 07:29