Filenin Sultanları, Avrupa Şampiyonası'nda çeyrek finale adını yazdırdı.
Avrupa Voleybol Konfederasyonu (CEV) tarafından düzenlenen Avrupa Bayanlar Şampiyonası'nda Türkiye, play-off maçında Beluras ile karşılaştı.
Ay-Yıldızlı ekibimiz, rakibini 3-0 yenerek, çeyrek finale adını yazdırdı.
İlk sete iki takım da tutuk başladı. A Milli Takım, Büşra ve Gözde ile etkili olurken Belarus, Tumas ve Markhevich ile sayılar aldı. İlk teknik mola 8-6 Belarus'un üstünlüğüyle geçildi. İkinci bölümde rakip sahadaki boşlukları iyi değerlendiren A Milliler, plaselerle sayı üretti. File önünde Büşra ve Seda, iyi blok yaparak rakibe geçit vermedi. Oyuna giren Polen'in de katkısıyla A Milli Takım, öne geçmeyi başardı ve ikinci teknik molaya 16-13 önde girdi. Ay yıldızlı ekip, molanın ardından istikrarlı oyununu sürdürdü ve farkı giderek açtı. İlk set 25-16 Türkiye'nin üstünlüğüyle tamamlandı: 1-0
A Milli Takım ikinci sete de tutuk başladı. Hücumda aksayan A Milliler, savunmada da iyi kapanamayınca 4-1 geriye düştü. Çabuk toparlanan Türkiye, Seda ile üst üste sayılar buldu ve ilk teknik molayı 8-6 önde geçti. Türkiye'nin sert hücumları karşısında savunmadaki direncini yitiren Belarus, farkın açılmasına engel olamadı. A Milli Takım, ikinci teknik molayı 16-9, seti de 25-13 önde bitirdi: 2-0
Ay-yıldızlı ekip, üçüncü setin ilk teknik molasını 8-5, ikinci teknik molasını ise 16-13 önde geçti. Molanın ardından fark iyice açıldı. Motivasyonunu kaybeden Belarus karşısında rahat bir oyun çıkaran A Milli Takım, seti 25-17 alarak, maçtan 3-0 galip ayrıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.10 19:33