Beşiktaş başkanı Fikret Orman, Çarşamba günü saat 11.30'da basın toplantısı gerçekleştirecek.
Beşiktaş'ta başkan Fikret Orman'dan flaş bir karar geldi.
Beinsports'un haberine göre Orman yarın saat 11.30'da bir basın toplantısı düzenleyecek.
Orman, Vodafone Park'ta 1-1 biten Başakşehir maçının ardından başkanlığı bırakmayı düşündüğünü belirtmiş ve 4-1 mağlup olunan Trabzonspor deplasmanına da gitmemişti.
Başkan Orman'ın yarınki basın toplantısında başkan adaylığını açıklama ihtimalinin olduğu belirtiliyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.10.08 19:34