Beşiktaş'ın G.Saray'ı 3 golle mağlup ettiği maçın ardından Başkan Fikret Orman, değerlendirmelerde bulundu.
Fikret Orman dev derbinin ardından yaptığı açıklamada; "İyi oynadık, 4-5 tane gol kaçırdık. Abartmamak lazım, önümüzdeki 3 maça bakacağız" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.12.02 21:51