Kırmızı Şeytanlar'ın eski teknik patronu, Japon yıldızın Dortmund'a dönmesi ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Manchester United'ın efsanevi eski menajeri Sir Alex Furguson, Shinji Kagawa'nın Borussia Dortmund'a geri dönmesinin Japon yıldız adına doğru bir karar olduğunu ifade etti.
Bild'e konuşan Ferguson, "Shinji için gerçekten mutluyum. Ben takımın başındayken ondan çok memnundum. Fakat her teknik direktörün kendi felsefesi var. Moyes, mata'yı transfer ettiği zaman Kagawa kendisinin ikinci plana atıldığını düşündü." şeklinde konuştu.
Açıklamalarına devam eden İskoç teknik adam, "Borussia Dortmund'a dönmekle Kagawa doğru yaptı. Shinji iyi hissedebileceği bir yerde. Klopp'un ona güvenmesine ihtiyacı var." dedi.
Borussia Dortmund'a dönen Kagawa ilk maçında bir gol bir de asist yaparak takımına katkı sağlamıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.08 14:32