CAS'ın iki yıllık men cezasını onamasının ardından yıldız oyuncuların takımdan ayrılacağına dair iddialara futbolculardan sert tepki var.
Fenerbahçe'de başta Raul Meireles, Moussa Sow, Michal Kadlec, Joseph Yobo, Cristian Baroni olmak üzere futbolcular basında çıkan haberlerden hayli rahatsız. Özellikle CAS'ın, UEFA'nın verdiği iki yıllık men cezasını onamasının ardından zor günler geçiren, morali bozulan sarı lacivertlilerde, can sıkan bir başka konu ise medyanın yıldız oyuncuların ayrılacağını iddia etmesi.
'Başka bir kulübün Fenerbahçe kadar para vermemesi nedeniyle yıldızlar mecburen takımda kaldı' iddialarına sinirlenen futbolcular, konuyu onur ve şeref meselesi olarak gördüklerini belirtiyor. Birkaç ay önce UEFA'ya mektup yazan sarı laciverti oyuncular, "Geçen sezon neredeyse kupayı kazanacaktık. Bu sezon niye Avrupa'da yokuz. Madem öyle, niye geçen sene bizi aldınız?" şeklinde veryansın ediyor.
Özellikle Sivasspor maçından iki saat önce iddiaların yoğunlaşmasından ötürü açıklama yapma gereği duyan Raul Meireles, "Ben başka yerde bu parayı alamayacağım için değil, Fenerbahçeli olduğum için" takımdan ayrılmıyorum diyor. Takım içinde moral bozukluğunun olduğu bir gerçek olsa da, 2011/12 sezonunda yaşanan kenetlenmenin bir benzerinin bu sezon da olacağı, enerjiden hissedilebiliyor.
Geçen maçta kadroya alınmadığı için 'Gidecek' söylentileri çıkan Moussa Sow'un ise ayrılmaya niyeti yok. Kadroya giremediği için canı sıkılan, ancak bununla birlikte Ersun Yanal'la konuşarak, daha iyi çalışacağını vurgulayan Sow, teknik direktörüne bağlığını dile getirdi. Aynı zamanda 6+0+4 kuralı nedeniyle bunun sezon içinde yaşanabileceğini idrak ettiğini belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.05 16:46