Gelecek sene tekrardan oynanmaya başlanacak TSYD Kupası'na Fenerbahçe katılmama kararı aldı.
İstanbul kulüpleri tarafından en son 2000 yılında oynanan TSYD Kupası'nın 2016-2017 sezonunun başında da oynanacağı öğrenildi. Türkiye Spor Yazarları Derneği Başkanı Oğuz Tongsir'in sezon başında yapılacak bu turnuva için Galatasaray ve Beşiktaş'tan söz aldığı ancak Fenerbahçe'den olumsuz cevap aldığı bildirildi.
İki sürpriz birden var
TSYD Kupası'na Galatasaray ve Beşiktaş'ın dışında iki takımın da Avrupa'dan katılacağı ve bunlardan birinin Inter, diğerinin ise Barcelona olabileceği konuşulmaya başlandı. Takımların maç takvimlerine göre başka ekiplerle görüşmelerin yapılacağı bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.16 09:34