Acıbadem Bayanlar Voleybol Ligi'nde Fenerbahçe, İlbank'ı rahat bir oyunla 3-0 mağlup etti.
Acıbadem Bayanlar Voleybol Ligi'nin 4. haftasında yapılan maçta Fenerbahçe, İlbank'ı 3-0 yendi.
Sarı-lacivertli takım, Burhan Felek Voleybol Salonu'nda oynanan karşılaşmayı 25-18, 25-19 ve 25-16'lık setlerle 3-0 kazandı.
Fenerbahçe, bu sonuçla galibiyet sayısını 3'e çıkardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.06 18:20