Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda Fenerbahçe, 13 yıl önce elendiği Pendikspor'u Kadıköy'de 1-0 yenerek bir üst tura yükseldi.
Karşılaşmanın 45. dakikasında Fenerbahçe, Sezer Öztürk'ün attığı golle 1-0 öne geçti. Bu gol aynı zamanda ilk yarının da sonucunu belirledi ve sarı-lacivertli ekip ilk 45 dakikayı 1-0 önde tamamladı.
Mücadeledelenin ikinci yarısında ortaya konan futbol skoru değiştirmeye yatmedi ve sahadan 1-0 galip ayrılan Fenerbahçe adını 5.tura yazdırdı.
Fenerbahçe Teknik Direktörü Aytut Kocaman, karşılaşmada yedek oyunculara şans verirken, Serkan Kırıntılı ve Özgür Çek, bu sezon ilk kez forma giydi.
Sarı-lacivertli ekipte Krasic, 6 maç sonra Pendikspor karşısında ilk 11'de sahaya çıkarken, Kuyt, Yobo, Mehmet Topal, Meireles, Volkan Demirel ve Gökhan Gönül maç kadrosuna alınmadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.11.28 22:15