Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi Play-off turunda oynayacağı Atromitos maçı hazırlıklarını karşılaşmanın oynanacağı Peristeri Stadı'nda yaptığı antrenmanla tamamladı.
Teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde ilk 15 dakikası basına açık gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra 2 gruba ayrılan futbolcular, pas ve pres çalışması yaptı. Antrenman taktik çalışmasının ardından sona erdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.20 10:05