Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Fenerbahçe, ligin dibine demir atmış olan Gaziantepspor ile 1-1 berabere kaldı.
Süper Lig'deki derbi haftasında zirve ile arasındaki puan farkını azaltmak için sahaya çıkan Fenerbahçe, ligin son sırasında bulunan Gaziantepspor'a konuk oldu.
Sahadan 1-1'lik eşitlikle ayrılan Fenerbahçe, yarın oynanacak derbi öncesi büyük bir fırsatı daha tepti. Gaziantespor 11. dakikada Sefa Yılmaz ile öne geçerken sarı-lacivertliler 23. dakikada Lens ile eşitliği sağladı. Önemli fırsatları değerlendiremeyen Fenerbahçe, bir türlü golü bulamayınca 1-1'lik skora razı oldu.
Bu sonucun ardından Fenerbahçe 38, Gaziantepspor ise 16 puana yükseldi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.26 20:58