Fenerbahçe-Galatasaray maçının tarihi ile ilgili F.Bahçeli yönetici Ömer Temelli açıklamada bulundu.
TFF, F.Bahçe-G.Saray derbisinin tarihini henüz açıklamazken, Emniyet maçın hafta sonu oynanmasını istemiyor. Emniyetin, 17-18 Mart'ta Nevruz kutlamaları yapılacak olması nedeniyle derbinin 16 Mart Cuma günü oynanmasını talep ettiği öğrenildi.
CUMA YA DA CUMARTESİ
Mikro blog sitesi Twitter üzerinden taraftarların sorularını yanıtlayan Ömer Temelli, Fenerbahçe-Galatasaray maçının tarihi için "TFF daha açıklamadı ama Cuma ya da Cumartesi olma ihtimali yüksek" ifadelerini kullandı.
Süper Lig'in ilk yarısında Türk Telekom Arena'da oynanan maçı sarı kırmızılı ekip 3-1 kazanmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.03.10 11:15