Fenerbahçe, yarın Ülker Stadyumu'nda Galatasaray ile oynayacağı derbi maçının hazırlıklarını tamamladı.
Akşam saatlerinde Can Bartu Tesisleri'nde yapılan idman, ısınma ve koordinasyon hareketleriyle başladı. Ardından 3 gruba ayrılan oyuncular, 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptı. İdman, taktiksel ve bireysel çalışmalarla noktalandı.
Bu antrenmanla Galatasaray maçının hazırlıklarını tamamlayan sarı-lacivertli ekip, tesislerde kampa girdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.09 20:57