Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın geçmiş yıllarda karşı çıkmasına rağmen Şükrü Saracoğlu ile ilgili bir proje yeniden gündeme geldi.
Fenerbahçe yönetimi, Avrupa'dan iki sene men gelemsinin ardından yaşanan maddi kayıpları stadyum ile ilgili proje ile gidermek istiyor.
Milliyet'in verdiği habere göre Fenerbahçe yönetimi, stadın isminin önüne bir sponsor ismi getirilmesinin planlarını yapıyor. Fenerbahçe, bu sayede 15 milyon avroluk bir gelir elde etmenin planlarını yapıyor.
Haberde, Fenerbahçe'ye 8-10 milyon avro arasında tekliflerin geldiği ve bunları biraz daha artması beklendiği de ifade edildi.
Galatasaray stadyum isim haklarından senede 10 milyon dolar kazanıyor. Beşiktaş ise Vodafone'dan senede 8 milyon dolarlık bir kazanç sağlayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.25 09:16