Sarı lacivertliler, Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürdü.
Spor Toto Süper Lig'de hafta sonu Galatasaray'la karşılaşacak Fenerbahçe'de yüzler gülüyor. Sarı - lacivertliler, derbi maçın hazırlıklarını sabah yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Ersun Yanal yönetiminde gerçekleştirilen antranmanda futbolcular, koşu ve ısınma hareketlerinin ardından top kapma çalışması yaptı. İlk yarım saati basına açık yapılan antrenmanın başında Ersun Yanal, gazetecilerin yanına gelerek kısa süre sohbet etti. Yanal, derbi maçla ilgili sorulara cevap vermezken, 'Güzel bir maç olacak' demekle yetindi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.07 14:13