Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Orduspor'u 2-0 yenen Fenerbahçe'de futbolcular günü izinli geçirecek.
Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Orduspor'u 2-0 yenen Fenerbahçe'de futbolcular günü izinli geçirecek.
Teknik direktör Aykut Kocaman'ın Orduspor maçının ardından 1 gün izin verdiği futbolcular, 11 Nisan Perşembe günü deplasmanda İtalya'nın Lazio takımıyla oynayacakları UEFA Avrupa Ligi çeyrek final rövanş maçının hazırlıklarına yarın yapacakları antrenmanla başlayacak.
Can Bartu Tesisleri'nde basına kapalı yapılacak antrenman, saat 18.00'de başlayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.08 13:50