Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Bursaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürüyor.
Can Bartu Tesisleri'nde Teknik Direktör Vitor Pereira yönetiminde basın kapalı olarak sarı-lacivertli futbolcular antrenman yaptı.
Lokomotiv Moskova maçında görev alan futbolcular aktif dinlenmeye yönelik çalışmalar yaparken, diğer futbolcular ise ısınma ve çabukluk çalışmalarının ardından 5' e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. Dar alanda yapılan çift kale maçın ardından antrenman bireysel çalışmalarla tamamlandı.
Alper Potuk ile Mehmet Topuz takımla birlikte çalışırken; Abdoulaye Ba, Lazar Markovic ve Raul Meireles özel program dahilinde çalıştı.
Fenerbahçe, yarın sabah yapacağı antrenmanla hazırlıklarını tamamlayacak.
Bursaspor maçının hazırlıklarını tamamlayan sarı-lacivertliler, kara yoluyla Bursa'ya gidecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.19 12:25