Fenerbahçe, Süper Lig'in 27'nci haftasında Beşiktaş ile oynayacağı derbinin hazırlıklarına devam etti.
Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Jorge Jesus yönetiminde koşu, ısınma, koordinasyon ve çabukluk çalışmalarıyla başlayan antrenman; pas çalışmalarının ardından yapılan taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı.
Isınma bölümünde takımla çalışan Enner Valencia ardından takımdan ayrıldı ve antrenmanı bireysel çalışma ile tamamladı.
Sarı-lacivertliler, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.03.31 16:42