Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Kurban Bayramı nedeniyle kulübün sitesinden kutlama mesajı yayımladı.
Ali Koç'un mesajında şu ifadeler yer aldı:
"Ülke olarak içerisinde bulunduğumuz bu hassas dönemde, birbirimize karşı duyduğumuz sevgi, saygı ve birliğin güçlendiği;
Hep birlikte sağlık, huzur ve Sarı Lacivert başarılar ile dolu bir bayram geçirmemiz dileği ile. Tüm camiamızın ve Türk halkının Kurban Bayramı'nı kutluyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.20 13:28