Sarı-lacivertliler, yeni sezon öncesi ilk hazırlık maçından 1-1'lik beraberlikle ayrıldı
Avusturya'nın Bad Erlach bölgesinede kamp hazırlıklarına devam eden Fenerbahçe, yeni sezon öncesi ilk hazırlık maçını Macaristan 1. Lig ekiplerinden MTK Budapeşte ile oynadı. Yenik duruma düşen sarı-lacivertlilerde, Alex'in frikik golü maçın skorunu belirledi: 1-1.
Avusturya kampı süresince sarı-lacivertliler, 3 hazırlık maçına daha çıkacak ve 26 Temmuz'da Türkiye'ye dönecek. Fenerbahçe, ikinci hazırlık maçında Cumartesi günü Newcastle United ile Ritzing Sonnensee Stadı'nda karşılaşacak.
Bu arada sarı-lacivertli futbolcuların ısınmak için sahaya çıktıkları sırada, Fenerbahçe Marşı'nın çalması dikkati çekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.18 23:28