Fenerbahçe'nin 4 maçlık deplasman kabusu Ankaragücü önünde sona erdi.
İç sahada oynadığı maçlarda rakiplerine nefes dahi aldırmayan ancak deplasmandaki maçlarda çok kötü bir performans gösteren sarı lacivertliler kabusunu sonlandırdı.
Fenerbahçe ligden düşmesi daha önceden kesinleşen Ankaragücü'nü 2-0 mağlup etmeyi başardı.
Gelecek hafta oynanacak olan Galatasaray derbisi öncesi puan kaybı yaşamak istemeyen Fenerbahçe rakibi önünde kötü bir futbol sergilese de galibiyete her iki yarıda bulduğu gollerle gitti.
9. dakikada organize gelişen bir atak sonrasında Sow şık bir şekilde topu Ankaragücü ağlarıyla buluştururken, 69. dakikada da Mehmet Topuz'un golü maçın skorunu 2-0 olarak tayin etti.
Bu sonucun ardından Fenerbahçe puanını 60'a yükseltti ve gelecek hafta oynanacak olan Galatasaray derbisini beklemeye başladı.
ANKARAGÜCÜ REKOR KIRDI
Fenerbahçe öünde üst üste 11. mağlubiyeti alan Başkent temsilcisi lig tarihinde üst üste en çok maç kaybeden takım oldu.
ANKARAGÜCÜ: 0 FENERBAHÇE: 1
STAT: Ankara 19 Mayıs
HAKEM: Barış Şimşek
SAAT: 20.00
YAYIN: Lig TV
ANKARAGÜCÜ: Bayram, Veli, İshak, Aydın, Ümit, Serkan, Orhan, Bilal, Gökhan, Serol, Aybars
TEKNİK DİREKTÖR: Hakan Kutlu
FENERBAHÇE: Volkan, Gökhan Gönül, Bilica, Yobo, Ziegler, Mehmet Topuz, Selçuk, Emre, Dia (Dk 71 Bienvenu), Stoch (Dk. 71 Özgür), Sow
TEKNİK DİREKTÖR: Aykut Kocaman
GOLLER: Dk 14 Sow, Dk. 69 Mehmet
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.03.09 21:49