Süper Lig'in 17. haftasında Galatasaray yeni hocası Fatih Terim ile çıktığı ilk maçta evinde Göztepe'yi 3-1 mağlup etti. Fenerbahçe, Beşiktaş, Kayserispor ve Trabzonspor'un puan kaybettiği haftada Galatasaray bu galibiyet ile puanını 35 yaparak 36 puanı bulunan lider Medipol Başakşehir'in 1 puan gerisinde zirve takibini sürdürdü.
Türk Telekom Stadyumu'nda oynanan mücadelede konuk ekipGöztepe'nin golünü 9. dakikada penaltıdan Jahuvic atarken ev sahibi Galatasaray'a farklı galibiyeti getiren golleri 19. dakikada Garry Rodrigues, 53. dakikada Yasin öztekin ve 70. dakikada frikikten Maicon kaydetti.
Bu sonucun ardından Galatasaray puanını 35'e yükseltirken, Göztepe 30 puanda kaldı.
MAÇIN GOL DAKİKALARI
9. dakikada penaltı atışını kullanan Jahovic, meşin yuvarlağı ağlara göndererek takımını 1-0 öne geçirdi.
19. dakikada Galatasaray skoru eşitledi. Gomis ile verkaç yaparak ceza sahasına giren Rodrigues, kaleci Beto ile karşı karşıya kaldığı pozisyonda topu filelerle buluşturdu: 1-1.
'MUSTAFA KEMAL'İN ASKERLERİYİZ...'
İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Göztepe taraftarları 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' tezahüratında bulundu. Galatasaray taraftarları da bu tezahürata eşlik edince iki takım taraftarları aynı tezahüratı hep bir ağızdan söyledi. Tezahüratın ardından iki takım taraftarları birbirlerini alkışladı.
FATİH TERİM'E SEVGİ GÖSTERİLERİ
Galatasaray'da Igor Tudor'un görevden ayrılmasının ardından teknik direktörlük koltuğuna 4'üncü kez oturan Fatih Terim, alkışlar eşliğinde stada çıktı.
Galatasaray ile en son 22 Eylül 2013'te Beşiktaş maçında sahaya çıkan tecrübeli teknik adam, stadı dolduran binlerce taraftarın tezahüratları eşliğinde yerini aldı. Terim, taraftarın sevgi gösterilerine tribünlere giderek karşılık verdi.
GALATASARAY'DA 2 DEĞİŞİKLİK
Galatasaray'da geçtiğimiz hafta oynanan Evkur Yeni Malatyaspor mücadelesine göre 2 değişiklik yapıldı. Fatih Terim, geçtiğimiz hafta görev alan Yasin Öztekin ile Ahmet Çalığı yedek soyundurarak Rodrigues ve Serdar Aziz'e ilk 11'de görev verdi.
Sakatlığı sona eren Tolga Ciğerci ile Iasmin Latovlevici de Göztepe maçında yedek kulübesinde şans beklerken Mariano Filho kadroda yer almadı.
SABRİ İLK KEZ RAKİP
Uzun yıllar Galatasaray forması giyen Sabri Sarıoğlu, eski takımına karşı ilk kez sahaya çıktı. Galatasaray ile yolları ayrıldıktan sonra İzmir ekibi Göztepe ile anlaşan Sabri Sarıoğlu, Türk Telekom Stadyumu'na ilk kez rakip olarak yer aldı. Mücadele öncesinde Galatasaray Başkan Yardımcısı Nasuhi Sezgin, 21 yılını sarı-kırmızılı ekipte geçiren Sabri Sarıoğlu'na plaket takdim ederken tribünlerden destek tezahüratları geldi.
TRİBÜNLER DOLDU
Galatasaray ile Göztepe arasında Türk Telekom Stadyumu'nda oynanan maçta tribünler büyük kısmı doldu. Tribünlerde yaklaşık 44 bin taraftarın yer aldığı belirtildi. Öte yandan Galatasaray tribünlerinden 'İmparator Fatih Terim' tezahüratları yükselirken Göztepeli taraftarlar da 'Kebapçı Selo' diye bağırarak Terim'e atıfta bulundular.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.12.24 21:28