Eski Bakan Faruk Çelik Bursa medyası ile bir araya geldiği toplantı sonrası açıklama yaptı.
Eski Bakan Faruk Çelik Bursa medyası ile bir araya geldiği toplantı sonrası açıklama yaptı. Çelik sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, ''Bursa için ülke için taş üstüne taş koyamayanlar birgün attıkları taşların altında ezilirler'' ifadelerini kullandı.
İşte Bakan Çelik'in o paylaşımı;
Bugün Bursa'da faaliyet gösteren tüm yerel basın mensuplarıyla toplantı düzenledim.Uzun zamandır ben susarken birileri ileri geri konuştu.
Bazıları ile hukuk önünde sessizce hesaplaştım ve mahkeme tarafından cezalandırıldılar. Ama tescilli müfterilerin bana ve aileme karşı iftiraları bitmedi. Basın mensuplarını hiçbir ayrım gözetmeksizin müfterilerde dahil hepsini davet ettim.
Çoğu katıldı birkaç müfteri cesaret edip gelemediler korktular.Her şeyi sordular ve cevabını aldılar. Yaklaşık olarak 35 yıldır bu ülkede ve bu şehirde siyaset yapıyorum.
Herkesin içinde dolaşıyor, herkesle konuşuyorum. Yüzleşemeyeceğim bir Allah'ın kulu yok. Hal böyleyken davet edildiği halde toplantıya gel-e-meyenler korkaklar konuşmaya devam ediyor.
Korkaklar sizin için de yüreğiniz yetiyorsa özel seans yapabilirim hadi buyrun.Bu saatten sonra onları Bursa'lı hemşehrilerimin vicdanına havale ediyorum.
İbni Haldun bunların durumunu çok güzel özetlemiş:
"İnsan beyni değirmen taşına benzer. İçine yeni şeyler atmazsan kendi kendini öğütür."
Bursa için ülke için taş üstüne taş koyamayanlar birgün attıkları taşların altında ezilirler.
FARUK ÇELİK'TEN İDDİALAR HAKKINDA AÇIKLAMA - TIKLA OKU-
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.12.02 00:15