Kolombiya ve Atletico Madrid'in gol makinesi Radamel Falcao, La Liga'daki maç saatleri hakkında eleştiride bulundu.
Atletico Madrid'in yıldız forveti Radamel Falcao, İspanya Ligi'ndeki geç maç saatlerini eleştirdi.
23:00'te başlayan maçlara anlam veremediğini belirten Kolombiyalı, "Levante önünde gece saat 11'de oynayacağız. Ben o saatlerde yatıyorum. İlk defa belirlenen bu saat çizelgesini anlamak zor. İnsanların ertesi gün yine işe gitmesi gerekiyor. Çocuklar için de pek uygun bir saat dilimi değil.
Falcao, geçen sezon başarılarından büyük katkı sağlayan teknik direktörleri Diego Simeone için de yorumda bulunarak; "Simeone mesleği için çok tutkulu bir isim. Her detayla ilgileniyor. Bize güvence veriyor. Sportif durumumuzu geliştirmek için bize imkan sağlıyor" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.14 15:05