Geçen günlerde apar topar hastaneye kaldırılarak anjiyo ameliyatı olan Faik Öztürk yaşadıklarını anlattı.
Magazin D Yaz kameralarına konuşan Safiye Soyman'ın hayat arkadaşı Öztürk "17 gün hastanede kaldım. Üzerimden sanki TIR geçti ama yiyecek ekmeğim varmış. Allah beni öldürmedi" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.08.14 17:58