Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Covid-19 testinin negatif çıktığını sosyal medya hesabında paylaştı.
Fahrettin Koca'nın sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım şöyle;
"Dün, Covid-19 testimin negatif çıktığı bilgisini aldım ve programlarıma kaldığım yerden devam etmeye başladım. Geçmiş olsun dileklerini ileten veya bizzat arayan tüm dostlara, dost gibi aziz vatandaşlarımıza ilgileri için teşekkür ediyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.09.03 10:10