Sağlık Bakanı Fahrettin Koca deprem bölgesinde afet sırasında 3 bin 677 bebeğin dünyaya geldiğini açıkladı.
Türkiye'nin yaşadığı deprem felaketinde bir yandan enkazdan cansız bedenler çıkarılırken bir yandan da depremin ilk gününden bugüne 10 şehirde 3.677 bebek dünyaya geldi. Öte yandan afet bölgesinde yaşayan 2.896 gebe, 3.943 lohusa, 9.685 bebek takibe alındı.
Açıklamayı Sağlık Bakanı Fahretin Koca sosyal medya hesabından yaptı;
Depremin ilk gününden bugüne 10 ilimizde 3.677 bebek dünyaya geldi.
-- Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) February 13, 2023Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.13 21:50