Kavşak çalışması sırasında doğalgaz borusunun delinmesi sonucu yangın çıktı
Sunta kavşağındaki çalışma sırasında bir iş makinesi doğalgaz borusunu deldi.Çıkan yangında, iki işçi ağır yaralanırken, iki iş makinesi de kullanılamaz hale geldi.
Yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.12 06:31