Çaykur Rizespor'da Fenerbahçe karşılaşmasının henüz 35'inci saniyesinde gördüğü kırmızı kartla takımını 10 kişi bırakan Fabricio Baiano'ya Rizespor yönetimi oyuncuya ceza vermeye hazırlanıyor.
Çaykur Rizespor'un dün akşam sahasında Fenerbahçe'ye 6-0 mağlup olduğu karşılaşmanın 35'inci saniyesinde kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bırakan Fabricio Baiano'nun hareketleri tepki topladı. Ligde bu sezon 4 kırmızı kart gören Baiano'ya ceza vermeye hazırlanan yönetim, teknik heyetten rapor istedi. Yeşil mavili taraftarın da tepkisini çeken futbolcu için son kararı yönetim kurulu verecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.23 14:38