Bursaspor Kulübü, Eyüpspor deplasmanına sponsor olan Mobiliyum yönetimine teşekkür etti.
Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan açıklama şöyle:
"Ligin 22. Haftasında A takımımızın Eyüpspor ile karşılaşacağı müsabakanın deplasman masraflarını MOBİLİYUM Yönetim Kurulu Üyeleri üstlenmiştir.
Katkılarından dolayı kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.10 13:53