EYT SYDD Yönetim Kurulu Başkanı Gönül Boran Özüpak, yarın TBMM'deki İYİ Parti grup toplantısına katılacak.
EYT'lilerin sesi mecliste yankılanacak...
EYT SYDD Yönetim Kurulu Başkanı Gönül Boran Özüpak, yarın TBMM'deki İYİ Parti grup toplantısına katılacak.
Özüpak, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Türkiye Büyük Millet Meclisi Kürsüsü.
Sahibinin Millet olduğu kürsü.
Milletin derdinin konuşulduğu kürsü.
İYİ PARTİ Genel Başkanı Sayın Meral Akşener'in
"Millet kürsüsü, Milletin söz hakkının olduğu yerdir" diyerek bir ilki başlattığı ve imkan verdiği söz hakkımızla, EYT'ye ne yaşatıldı?
Üzerimize eklenen mağduriyetlerle EYT neler yaşıyor?
EYT ne istiyor sorularımızla
08.07.2020 tarihinde saat 11.00'de İYİ Parti Grup toplantısında dile getireceğim."
Gönül Boran Özüpak, uzun süredir Emeklilikte Yaşa Takılanlar'ın mağduriyetlerinin giderilmesi için kapsamlı çalışmalar yürütüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.06 15:17