Adana'da gece vaktinde eylem yapan eylemciler, biri bebek iki üçük çocuğu polisin önüne çıkararak kalkan yaptılar
Gezi Parkı olaylarında lise öğrencilerinin kullanılmasının yankısı hala devam ederken Adana'da bebekler kullanılmaya başlandı.
Adana'da Gezi Parkı protestolarında hayatlarını kaybedenler için yürüyüş yapmak isteyen grupla polis arasında çatışma yaşandı. TOMA'nın önüne iki tane küçük çocuk çıkaran eylemciler herkesi şaşırttı.
Adana'da akşam vakti Akkapı Mahallesi'nde toplanan yaklaşık 300 kişi 'Taksim'den Armutlu'ya Direniş Sürüyor Kavga Büyüyor' yazılı pankartla yürüyüşe geçti.
Şıh Cemil Caddesi üzerinde önlem alan polis ekipleri TOMA'larla yolu kesti. Bu sırada kucağında 7 aylık çocuğuyla TOMA'nın önüne geçen bir kadın, polislerin mahalleden çıkmasını istedi.
Polise, "Orantısız eylem yapmayın" diyen kadın, "Ben burada 1 dakika durup gideceğim. Lütfen kimse rahatsız etmesin kızım uyuyor. Ben iki kızımın geleceği için savaşıyorum. Herkes bunu yapsın lütfen. Biz sadece barış istiyoruz, kardeşlik istiyoruz, halkların eşitliğini istiyoruz. Mahallemde hiçbir şekilde şiddet görmek istemiyorum. Mahallemde özgürce yaşamak ülkemde özgürce yaşamak istiyorum, lütfen çekilin artık. Lütfen artık çıkın mahallemizden" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.19 09:21