12 Eylül davasının ilk duruşmasına 2 hafta kala Kenan Evren ve Tahsin Şahinkaya'nın GATA'da yattığı öğrenildi
12 Eylül davasının ilk duruşmasına 2 hafta kalırken, davanın sanıkları 7. Cumhurbaşkanı Kenan Evren ile eski Hava Kuvvetleri Komutanı Tahsin Şahinkaya'nın hastanede tedavi gördüğü öğrenildi.
Her iki sanığın da süren tedavileri nedeniyle duruşmaya çıkmaları beklenmiyor. Evren'in kalp, şeker, tansiyon ve mide rahatsızlıkları nedeniyle, Ankara Gülhane Askeri Tıp Akademisi (GATA) Hastanesi'nde yaklaşık 15 gündür yatarak tedavi gördüğü belirtildi. Şahinkaya'nın ise Parkinson hastalığı sebebiyle daha uzun bir süredir GATA Haydarpaşa Hastanesi'nde yattığı ifade edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.22 09:39